2012. október 30., kedd

Én és a Kisvakond

A történet még gyerekkoromban kezdődött. Már akkor is nagy rajongója voltam ennek az édes figurának, Krtek-nek vagyis a Kisvakondnak. Szerettem nézni a Zdenek Miler által rajzolt mesét, de megvolt nekem néhány mesekönyv is a Kisvakondról. :-) Bizony.

Aztán sok-sok évig semmi... Teljesen megfeledkeztem erről a pirinyó kis mesehősről.

Nemrég történt aztán, hogy megláttam a Frankel Leó utcában egy "meseboltot". Sokszor kukucskáltam be a boltba a kirakatra tapadva. Többnyire akkor jártam arra, amikor már zárva volt.
A kirakatban ott csücsült a Kisvakond mese összes szereplője...Teljesen oda voltam meg vissza..:-).

Ez a bizonyos bolt egyébként a Keddshop. Hogy miért pont kedd arra még nem jöttem rá. Ez a bolt egy kincsesbánya annak, aki szereti a retró meséket. Ajánlom a weboldalt is. Érdemes megnézni:
http://www.keddshop.hu/

Szóval, amikor megláttam a Keddshopban  a kisvakondot, elhatároztam, hogy én is szeretnék egy sajátot. :-) Sajnos azonban a Kisvakond nem két fillér. Egészen aprót lehetett volna kapni 2000 Ft alatt, de ami nekem tetszett annak az ára igen húzós. Legalább is plüss viszonylatban. Nekem.
Így aztán kutakodni kezdtem a témában. Természetesen. Még a cseh weboldalakat is átnéztem, nem jön-e ki olcsóbban. Hát nem. Sőt.
Kicsit csalódott voltam. "Ebből nem lesz vakond." :-(
Aztán nagy-nagy szerencsémre rövid időn belül megláttam a Vaterán egy pontosan olyat, amire vágytam, méghozzá a bolti ár töredékéért. :-D Nagyon megörültem neki. Pillanatokon belül leleveleztem  a dolgot. És néhány napon belül át is tudtam venni személyesen az én kis Krtek-emet.
:-)
Nagy diadalmasan vittem is haza. Esős nap volt, így hát jól bebugyoláltam. Most is itt csücsül mellettem a pici. Várja, hogy elkészüljön a nadrágja. Ugyanis tervezek varrni neki egy éppen olyat, mint amilyen a mesében is van...Erről a következő részben. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése